Lees hier onder de antwoorden op de meest gestelde vragen
Elke bestelling onder de 250 dozen wordt geleverd door onze eigen koeriers mits een supplement van € xx. Een bestelling vanaf 250 dozen leveren we gratis in een straal van 50 km rond Herentals. Verder dan 50 km? Dan rekenen we een supplement aan. Bestellingen kunnen ook steeds afgehaald worden na afspraak in ons magazijn op volgend adres: Hannekenshoek 37, 2200 Herentals.
Gelieve rekening te houden met een levertermijn van 7 tot 10 werkdagen.
Ja, wanneer je binnen de 48 uur reageert, kunnen we nog aanpassingen doen aan je bestelling.
Hou rekening met een minimum levertermijn van 7 tot 10 werkdagen. Later leveren, is steeds mogelijk in onderling overleg.
Missen is menselijk. Klopt er iets niet bij je levering, neem dan meteen telefonisch contact op via 0495 46 79 85. Samen vinden we een oplossing.
Ja, we kunnen je bestelling vanaf zeven dagen na je order voor je klaarzetten in ons magazijn op dit adres: Hannekenshoek 37, 2200 Herentals.
Gelieve minstens 10 dagen op voorhand te bestellen.
Omdat we met onze eigen koeriers werken, is track & trace helaas niet mogelijk. Gelieve telefonisch contact o pte nemen voor een eventuele status van je bestelling. We houden je via e-mail regelmatig op de hoogte.
Je bestelling verplaatsten na een latere datum kan zeker. Annuleren kan enkel binnen de 48 uur na je bestelling.
Neen, 25 dozen is het minimum dat je kan bestellen via onze webshop. Wens je minder dozen aan te kopen, dan verwijzen we je graag naar onze automaten op de volgende locaties: Atealaan Herentals, Hannekenshoek Herentals, Olen, …
We houden steeds rekening met 1 leveradres. Wens je een levering op meerdere adressen, laat dit dan na je bestelling weten. Samen vinden we een oplossing.
Je kan steeds producten bijbestellen. Let er wel op dat we hier een nieuw order voor zullen aanmaken alsook dat je opnieuw met een levertermijn van minimum 10 dagen moet rekening houden.
Ondervind je technische problemen met onze webshop? Neem dan meteen contact op via contact@emelies-wafelservice of bel 0495 46 79 85.
Ja, je kan enkel bestellingen plaatsen via onze webshop. Dit helpt ons het overzicht te bewaren.
Ja, bij het afronden van je bestelling heb je de mogelijkheid om een ander leveradres op te geven.
Betalingen kunnen online of via overschrijving na aanvaarding van de bestelling en ontvangst van factuur.
Ja, onze koerier vertrekt pas nadat het volledige bedrag vereffend is. Behalve bij factuur 14 dagen.
Aan onze automaten kan je cash betalen of met een bankkaart.
e houdbaarheid verschilt van product tot product. Je vindt de houdbaarheidsdatum van onze producten steeds terug op de doos. Het aantal maanden dat de producten houdbaar blijven, lees je op de specifieke productpagina.
Vooraf is dit moeilijk te zeggen. De grammage wordt op elke specifieke productpagina vermeld. Hoveel producten dit exact zijn, hangt af van product tot product.
Onze producten worden per stuk verpakt in een transparante folie. Vervolgens worden deze in een kartonnen omdoos of een herbruikbare box met sticker verzameld.
Alle informatie op het gebied van allergenen en ingrediënten vind je terug op de specifieke productpagina’s alsook op de sticker die op elke doos kleeft.
niet alles naar wens? Contacteer ons dan meteen via contact@emelies-wafelservice of bel 0495 46 79 85.
Onze producten zijn niet halal-gecertificeerd.
Onze producten bevatten geen alcohol of gelatine. De aanwezigheid van dierlijke vetten is mogelijk.
Onze prijzen worden 2 keer per jaar aangepast.
Al onze geafficheerde prijzen zijn exclusief 6% btw.
Ja, voor een goede opvolging en afronding van je bestelling hebben we specifieke contactgegevens nodig.
We bewaren je gegevens voor een goede afhandeling van je bestelling. Wanneer je akkoord gaat, bewaren we je gegevens ook voor marketingdoeleinden.
Geen nood. Klik op ‘wachtwoord vergeten’ en je ontvangt via e-mail (als je e-mailadres wordt herkent) een link om je paswoord te resetten.
Wanneer je als klant bent geregistreerd, zal je toekomstige bestellingen sneller kunnen afronden.
Door je te abonneren op onze nieuwsbrief ben je altijd als eerste op de hoogte van onze producten, promo’s en ander nieuws.
Is niet alles naar wens? Contacteer ons dan meteen via contact@emelies-wafelservice of bel 0495 46 79 85.
Neen, wij kunnen geen producten terugnemen.
Is er tijdens de levering iets misgelopen? Contacteer ons meteen via contact@emelies-wafelservice of bel 0495 46 79 85 en we zoeken samen een oplossing.
Elke bestelling onder de 250 dozen wordt geleverd door onze eigen koeriers mits een supplement van € xx. Een bestelling vanaf 250 dozen leveren we gratis in een straal van 50 km rond Herentals. Verder dan 50 km? Dan rekenen we een supplement aan. Bestellingen kunnen ook steeds afgehaald worden na afspraak in ons magazijn op volgend adres: Hannekenshoek 37, 2200 Herentals.
Gelieve rekening te houden met een levertermijn van 7 tot 10 werkdagen.
Ja, wanneer je binnen de 48 uur reageert, kunnen we nog aanpassingen doen aan je bestelling.
Hou rekening met een minimum levertermijn van 7 tot 10 werkdagen. Later leveren, is steeds mogelijk in onderling overleg.
Missen is menselijk. Klopt er iets niet bij je levering, neem dan meteen telefonisch contact op via 0495 46 79 85. Samen vinden we een oplossing.
Ja, we kunnen je bestelling vanaf zeven dagen na je order voor je klaarzetten in ons magazijn op dit adres: Hannekenshoek 37, 2200 Herentals.
Gelieve minstens 10 dagen op voorhand te bestellen.
Omdat we met onze eigen koeriers werken, is track & trace helaas niet mogelijk. Gelieve telefonisch contact o pte nemen voor een eventuele status van je bestelling. We houden je via e-mail regelmatig op de hoogte.
Je bestelling verplaatsten na een latere datum kan zeker. Annuleren kan enkel binnen de 48 uur na je bestelling.
Neen, 25 dozen is het minimum dat je kan bestellen via onze webshop. Wens je minder dozen aan te kopen, dan verwijzen we je graag naar onze automaten op de volgende locaties: Atealaan Herentals, Hannekenshoek Herentals, Olen, …
We houden steeds rekening met 1 leveradres. Wens je een levering op meerdere adressen, laat dit dan na je bestelling weten. Samen vinden we een oplossing.
Je kan steeds producten bijbestellen. Let er wel op dat we hier een nieuw order voor zullen aanmaken alsook dat je opnieuw met een levertermijn van minimum 10 dagen moet rekening houden.
Ondervind je technische problemen met onze webshop? Neem dan meteen contact op via contact@emelies-wafelservice of bel 0495 46 79 85.
Ja, je kan enkel bestellingen plaatsen via onze webshop. Dit helpt ons het overzicht te bewaren.
Ja, bij het afronden van je bestelling heb je de mogelijkheid om een ander leveradres op te geven.
Betalingen kunnen online of via overschrijving na aanvaarding van de bestelling en ontvangst van factuur.
Ja, onze koerier vertrekt pas nadat het volledige bedrag vereffend is. Behalve bij factuur 14 dagen.
Aan onze automaten kan je cash betalen of met een bankkaart.
De houdbaarheid verschilt van product tot product. Je vindt de houdbaarheidsdatum van onze producten steeds terug op de doos. Het aantal maanden dat de producten houdbaar blijven, lees je op de specifieke productpagina.
Vooraf is dit moeilijk te zeggen. De grammage wordt op elke specifieke productpagina vermeld. Hoveel producten dit exact zijn, hangt af van product tot product.
Onze producten worden per stuk verpakt in een transparante folie. Vervolgens worden deze in een kartonnen omdoos of een herbruikbare box met sticker verzameld.
Alle informatie op het gebied van allergenen en ingrediënten vind je terug op de specifieke productpagina’s alsook op de sticker die op elke doos kleeft.
Niet alles naar wens? Contacteer ons dan meteen via contact@emelies-wafelservice of bel 0495 46 79 85.
Neen. Onze producten zijn niet halal-gecertificeerd.
Onze producten bevatten geen alcohol of gelatine. De aanwezigheid van dierlijke vetten is mogelijk.
Onze prijzen worden 2 keer per jaar aangepast.
Al onze geafficheerde prijzen zijn exclusief 6% btw.
Ja, voor een goede opvolging en afronding van je bestelling hebben we specifieke contactgegevens nodig.
We bewaren je gegevens voor een goede afhandeling van je bestelling. Wanneer je akkoord gaat, bewaren we je gegevens ook voor marketingdoeleinden.
Geen nood. Klik op ‘wachtwoord vergeten’ en je ontvangt via e-mail (als je e-mailadres wordt herkent) een link om je paswoord te resetten.
Wanneer je als klant bent geregistreerd, zal je toekomstige bestellingen sneller kunnen afronden.
Door je te abonneren op onze nieuwsbrief ben je altijd als eerste op de hoogte van onze producten, promo’s en ander nieuws.
Is niet alles naar wens? Contacteer ons dan meteen via contact@emelies-wafelservice of bel 0495 46 79 85.
Neen, wij kunnen geen producten terugnemen.
Is er tijdens de levering iets misgelopen? Contacteer ons meteen via contact@emelies-wafelservice of bel 0495 46 79 85 en we zoeken samen een oplossing.
info@as-emelie.be
0497 47 71 41
Atealaan 53
2270 Herenthout
BE 0792 297 384